Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA3306 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Japan Reman DRA3306 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3306 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3306

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4416

numer części:

DRA3306

Długość 1/Długość 2 [mm]:13.0 / 66.5
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG301
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Długość 1 [mm]:30
Fan: IF
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3306 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MAZDA      B366-18-300
MAZDA      B366-18-300C
MAZDA      B366-18-300D
MAZDA      B366-18-300E
MAZDA      B366-18-300EX
MAZDA      B366-18-300F
MAZDA      B366-18-300H
MAZDA      B36618300
MAZDA      B36618300D
MAZDA      B36618300E
MAZDA      B61V18300
MAZDA      B61V18300D
MAZDA      B61V18300EX
MAZDA      BP0218300
MAZDA      BP0218300A
MITSUBISHI      A2T34377
MITSUBISHI      A2T34477
MITSUBISHI      A5T00877
MITSUBISHI      A5T01599
MITSUBISHI      A5T01777
MITSUBISHI      A5T02777
zamienniki:
0 986 037 701
brak
BOSCH
8EL 726 365-001
brak
HELLA
8EL 730 082-001
brak
HELLA
8EL 731 746-001
brak
HELLA
437530
brak
VALEO
437681
brak
VALEO
0 986 045 501
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3306 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów