Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 002-M386 ashika

Alternator 002-M386 ASHIKA

002-M386 Alternator ASHIKA
ashika 002-M386
Alternator 002-M386
002-M386

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

002-M386

producent:

ASHIKA

Pozycja / stopień 0
Rozstaw śrub mocujących [mm] 66
Techniczny numer informacyjny Rebuilt/Revisionato
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 60
nr EAN 8033001373981

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-M386 ASHIKA

numery OEM:
MAZDA      B61P18300
MAZDA      B61P18300A
MAZDA      B61P18300AT
MAZDA      B61P18300B
MAZDA      B61P18300D
MAZDA      B61P18300E
MAZDA      B61P18300F
MAZDA      B61P18300RE
MAZDA      B64J18300A
MAZDA      B64J18300B
MAZDA      RFG118300A
MAZDA      RFG118300B
MITSUBISHI      A005T01577
MITSUBISHI      A005T01977
MITSUBISHI      A005T03677
MITSUBISHI      A005T03677A
MITSUBISHI      A005T03777
MITSUBISHI      A5T01577
MITSUBISHI      A5T01977
MITSUBISHI      A5T03677
MITSUBISHI      A5T03677A
MITSUBISHI      A5T03777

Zastosowanie Alternator 002-M386 ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów