Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA4139 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Japan Reman DRA4139 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA4139 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA5249

numer części:

DRA4139

Wyposażenie sprzęgła:W
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG301
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Długość 1 [mm]:30
śr. koła pasowego [mm]:12,7
Bracket: 1 x M8 on 85PCR
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA4139 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 247.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA4139
numery OEM:
MAZDA      B61P-18-300
MAZDA      B61P-18-300D
MAZDA      B61P-18-300E
MAZDA      B61P-18-300EX
MAZDA      B61P18300
MAZDA      B61P18300D
MAZDA      B61P18300E
MAZDA      B61P18300EX
MAZDA      B64J-18-300
MAZDA      B64J-18-300A
MAZDA      B64J-18-300B
MITSUBISHI      A5T01577
MITSUBISHI      A5T01977
MITSUBISHI      A5T03677
MITSUBISHI      A5T03677A
MITSUBISHI      A5T03777
zamienniki:
8EL 726 365-001
brak
HELLA
8EL 731 746-001
brak
HELLA
437681
brak
VALEO
0 986 045 501
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA4139 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów