Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA3740 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA3740 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3740 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3740

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4850

numer części:

DRA3740

Długość 1/Długość 2 [mm]:56.0 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:55
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG110
Ilość żeber:6
Długość 1 [mm]:36

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3740 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 137.22 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3740 MERCEDES T2/LN1/100/T1/TN/190/200-500/E
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0061548702
MERCEDES-BENZ      0061548802
MERCEDES-BENZ      0061548902
MERCEDES-BENZ      0071543302
MERCEDES-BENZ      0071543402
MERCEDES-BENZ      0071544802
MERCEDES-BENZ      0071545202
MERCEDES-BENZ      0071546002
MERCEDES-BENZ      0071546102
zamienniki:
19025069
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
8EL 725 723-001
brak
HELLA
8EL 737 021-001
brak
HELLA
0 120 489 232
brak
BOSCH
0 120 489 300
brak
BOSCH
0 120 489 302
brak
BOSCH
0 120 489 354
brak
BOSCH
943356621010
brak
MAGNETI MARELLI
943356809010
brak
MAGNETI MARELLI

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3740 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów