Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA4520 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA4520 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA4520 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA4520

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA5630

numer części:

DRA4520

Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG381
Bracket: 1 x M8 on 90 PCR
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA4520 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 109.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA4520 SEAT IBIZA/VW POLO/GOLF/JETTA
numery OEM:
VOLKSWAGEN      036903017KX
VOLKSWAGEN      036903025L
VOLKSWAGEN      036903025Q
VOLKSWAGEN      036903025QX
VOLKSWAGEN      036903025T
VOLKSWAGEN      036903027A
VOLKSWAGEN      036903027E,G
VOLKSWAGEN      036903027EG
VOLKSWAGEN      039903027C
VOLKSWAGEN      039903037C
VOLKSWAGEN      068903017K
VOLKSWAGEN      068903031B
VAG      036903017KX
VAG      0369030258
VAG      036903025L
VAG      036903025Q
VAG      036903025QX
VAG      036903027A
VAG      068903017K
VAG      068903031B
zamienniki:
71-0245
brak
KAGER
8EL 725 750-001
brak
HELLA
8EL 725 781-001
brak
HELLA
8EL 725 871-001
brak
HELLA
433050
brak
VALEO
436296
brak
VALEO
0 120 488 198
brak
BOSCH
0 120 489 442
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA4520 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów