Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 944390345200 magneti marelli

Alternator 944390345200 MAGNETI MARELLI

944390345200 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390345200
Alternator 944390345200

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

943356674, MAR570, MRA34520

numer części:

944390345200

producent:

MAGNETI MARELLI

Pozycja / stopień re 15
Ilość żeber 1
Rodzaj mocowania Pojedyncza dźwignia obrotowa
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 65
Ø koła pasowego [mm] 60
Odległość / Ø [mm] 78
nr EAN 8001063535135

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390345200 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 65A, odnowiony) pasuje do: SEAT IBIZA II, VW GOLF II, JETTA I, JETTA II, POLO, POLO CLASSIC, POLO II, POLO/HATCHBACK, WARTBURG 353, 353 TOURIST 1.0-1.8 08.82-08.99
numery OEM:
VAG      036903017HX
VAG      036903017KX
VAG      036903025A
VAG      036903025B
VAG      036903025C
VAG      036903025L
VAG      036903025P
VAG      036903025Q
VAG      036903025QX
VAG      036903025S
VAG      036903025T
VAG      036903027
VAG      036903027A
VAG      036903027B
VAG      036903027C
VAG      036903027E
VAG      036903027F
VAG      036903027G
VAG      068903017K
VAG      068903031B
zamienniki:
8EL 725 781-001
brak
HELLA
433046
brak
VALEO
433048
brak
VALEO
433050
brak
VALEO
436296
brak
VALEO
436299
brak
VALEO
436399
brak
VALEO
436400
brak
VALEO
437600
brak
VALEO
440027
brak
VALEO
0 120 488 198
brak
BOSCH
0 120 489 442
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator 944390345200 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390345200 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów