Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA5501N delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Gold New DRA5501N DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA5501N Alternator, Light duty Gold New DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA5501N

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA6611N

numer części:

DRA5501N

Masa [g]:4900
Długość 1/Długość 2 [mm]:58.0 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:70
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG280
Ilość żeber:5
Długość 1 [mm]:32
Fan: IF
Status produktu: niedostępny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Gold New DRA5501N DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
TOYOTA      2706011070
TOYOTA      2706011100
TOYOTA      2706011101
TOYOTA      2706011140
TOYOTA      2706016040
TOYOTA      2706016041
TOYOTA      2706016042
TOYOTA      2706016060
TOYOTA      2706016141
TOYOTA      2706016240
TOYOTA      2706042030
TOYOTA      2706063020
TOYOTA      2706063021
TOYOTA      2706063080
TOYOTA      2706063081
TOYOTA      2706063082
TOYOTA      2706063101
TOYOTA      2706070170
TOYOTA      2706070230
TOYOTA      2706074010
TOYOTA      2706074020
TOYOTA      2706074021
TOYOTA      2706074050
TOYOTA      2706074070
TOYOTA      2706074090
TOYOTA      2706074150
TOYOTA      2706074210R
TOYOTA      2706074270
TOYOTA      2706074270R
TOYOTA      2706074290
TOYOTA      2706074291

Zastosowanie Alternator, Light duty Gold New DRA5501N DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów