Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRB0180 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRB0180 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRB0180 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
 

    Ocena:
numery handlowe:

DB1290

numer części:

DRB0180

Długość 1/Długość 2 [mm]:56.0 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:90
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG383
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Ilość żeber:6
Długość 1 [mm]:36
Fan: IF
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRB0180 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 219.56 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRB0180 MERCEDES VARIO/C/SPRINTER/G
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0101540802
MERCEDES-BENZ      A0101540802

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRB0180 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów