Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » DSP339 delco remy automotive europe

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DSP339 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DSP339 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DSP339

Wysokość [mm]:113
Gwintowana złączka:16mm Hose Connection
Technika połączeń:M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Tryb pracy:hydrauliczny
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:114
Body type: ZF
Uwaga! Produkt objęty programem wymiany Delco Remy.
O szczegóły pytaj obsługę sklepu.
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DSP339 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 393.64 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

POMPA WSPOMAGANIA DSP339 PEUGEOT/CITROEN/FIAT 306/SYNERGIE/806/ULYSSE/406/JUMPY/SCUDO/EXPERT/PARTNER
numery OEM:
PEUGEOT      4007.A6
PEUGEOT      4007.L8
PEUGEOT      4007.N4
PEUGEOT      4007.Z1
PEUGEOT      4007A6
PEUGEOT      4007L8
PEUGEOT      4007N4
PEUGEOT      4007Z1

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DSP339 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.