Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Piaggio FLY Fly 100 (M53) (2006.06-2007.12) 6km » DSR1172L delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Piaggio Fly Fly 100 (m53) (2006.06-2007.12) 6km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR1172L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DSR1172L Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DSR1172L

Tryb pracy:hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie:dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Gwint wewnętrzny [mm]:M14 x 1.5mm MALE
Manufacturer: TRW
Uwaga! Produkt objęty programem wymiany Delco Remy.
O szczegóły pytaj obsługę sklepu.
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR1172L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 515.55 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKŁADNIA KIER DSR1172L PEUGEOT/CITROEN/LANCIA/FIAT 807/C8/PHEDRA/ULYSSE HYDRAULICZNA
numery OEM:
CITROËN      1332770080
CITROËN      4000.GQ
FIAT      71 722 572
FIAT      71722572
PEUGEOT      1332770080
PEUGEOT      4000GQ

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR1172L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.