Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP871 trw

Przekładnia kierownicza JRP871 TRW

JRP871 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP871
Przekładnia kierownicza JRP871

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

15001139, 15S01139

numer części:

JRP871

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta TRW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przegubów kulowych
Długość [mm] 1317
Suw [mm] 162
Liczba otworów do mocowania 2
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. czworokąt
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 44
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18,5
Rozstaw śrub mocujących [mm] 410
Gwint zewn. [mm] M14x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937522248

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP871 TRW

Koszt kaucji: 627.99 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, Bez przegubów kulowych) pasuje do: CITROEN C8, FIAT ULYSSE, LANCIA PHEDRA, PEUGEOT 807 2.0-3.0 06.02-
numery OEM:
CITROËN      4000 GQ
FIAT      1331290080
FIAT      1332770080
FIAT      71783244
LANCIA      1331290080
LANCIA      1332770080
PEUGEOT      4000 GQ

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP871 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.