Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » DSR1484L delco remy automotive europe

Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR1484L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

 

    Ocena:
numer części:

DSR1484L

Wymiar gwintu:M16 X 1,50
Wymiar gwintu:M18 X 1,50
Wymiar gwintu:M14 X 1,50
Tryb pracy:hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie:dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
specyfikacja:without rods:DSR539L
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z drążkiem sprzęgającym
Długość całkowita [mm]:1225
Długość [mm]:337
Liczba otworów do mocowania:2
Rozstaw otworów 1/2:98mm
Długość 2 [mm]:55
Długość 1 [mm]:26
See pictures, etc..
Uwaga! Produkt objęty programem wymiany Delco Remy.
O szczegóły pytaj obsługę sklepu.
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR1484L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 515.55 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKŁADNIA KIER DSR1484L VW/SEAT CORRADO/TOLEDO/IBIZA/CORDOBA HYDRAULICZNA
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
26G40177
brak
CARDONE

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR1484L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.