Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » DSR564L delco remy automotive europe

Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR564L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DSR564L Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
 

    Ocena:
numer części:

DSR564L

Wymiar gwintu:M16X1,50
Tryb pracy:hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie:dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozmiar opony:14''
Długość całkowita [mm]:1270
Długość [mm]:333
Liczba otworów do mocowania:2
Rozstaw otworów 1/2:430mm
Długość 2 [mm]:65
Długość 1 [mm]:47
Pozycja / stopień:3 T
Gwint wewnętrzny [mm]:M16 x 1.5mm MALE
Technical Bulletin: TB85
Uwaga! Produkt objęty programem wymiany Delco Remy.
O szczegóły pytaj obsługę sklepu.
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR564L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 371.45 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKŁADNIA KIER DSR564L FORD MONDEO 1.8TD 93-96
numery OEM:
FORD      3710706
FORD      39 213 17
FORD      3921317
zamienniki:
26G20107
brak
CARDONE

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR564L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.