Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » DSR733L delco remy automotive europe

Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR733L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DSR733L Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DSR733L

Wymiar gwintu:M16X1,50
Tryb pracy:hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie:dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:1270
Długość [mm]:333
Liczba otworów do mocowania:2
Rozstaw otworów 1/2:430mm
Długość 2 [mm]:65
Długość 1 [mm]:47
Pozycja / stopień:3 T
Gwint wewnętrzny [mm]:M16 x 1.5mm MALE
Technical Bulletin: TB85
Uwaga! Produkt objęty programem wymiany Delco Remy.
O szczegóły pytaj obsługę sklepu.
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR733L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 515.55 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKŁADNIA KIER DSR733L FORD MONDEO III 2.5 00
numery OEM:
FORD      39 213 20
FORD      3921320
FORD      4031650
FORD      41 132 61
FORD      4113261
zamienniki:
26G20101
brak
CARDONE

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR733L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.