Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M10 x 1.00 |
nr EAN | 5050100000801 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa HDS369 DELPHI
CITROËN | 5960.68 | |
CITROËN | 5960.69 | |
CITROËN | 5960.F6 | |
CITROËN | 5962.2Y | |
CITROËN | 5962.2Z | |
CITROËN | 5962.W2 | |
CITROËN | 5962.W3 | |
CITROËN | 9631658980 | |
FIAT | 9631658980 | |
FIAT | 9651029880 | |
PEUGEOT | 5960.68 | |
PEUGEOT | 5960.69 | |
PEUGEOT | 5960.F6 | |
PEUGEOT | 5962.2Y | |
PEUGEOT | 5962.2Z | |
PEUGEOT | 5962.W2 | |
PEUGEOT | 5962.W3 | |
ROVER | NCC100060 | |
VAUXHALL | 88900726 |
Zastosowanie Świeca żarowa HDS369 DELPHI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.