Natężenie prądu [A] | 10 |
Technika połączeń | M4 |
Moment dokręcenia [Nm] | 2,5 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 15 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Kąt nachylenia | 63 |
Napięcie [V] | 11 |
Długość 1 [mm] | 46 |
Długość 2 [mm] | 29 |
Długość całkowita [mm] | 90,4 |
Wymiar gwintu | M10X1 |
Rozmiar klucza | 10 |
Czas nagrzewania [min] | 7 |
nr EAN | 8001063061948 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900007304 MAGNETI MARELLI
CITROËN | 1610429080 | |
CITROËN | 5960 69 | |
CITROËN | 5960 F6 | |
CITROËN | 5962 2Z | |
CITROËN | 5962 W2 | |
CITROËN | 5962 W3 | |
CITROËN | 96 165 734 | |
CITROËN | E161004 | |
FIAT | 9631658980 | |
FIAT | 9651029880 | |
NISSAN | 11065 6F900 | |
PEUGEOT | 5960 F6 | |
PEUGEOT | 5962 2Y | |
PEUGEOT | 5962 2Z | |
PEUGEOT | 5962 W2 | |
PEUGEOT | 5962 W3 | |
PEUGEOT | 96 165 734 | |
ROVER | NCC 1001 00 | |
TOYOTA | SU001 00351 | |
TOYOTA | SU001 00714 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900007304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.