Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Długość całkowita [mm] | 89 |
Długość 1 [mm] | 46 |
Długość 2 [mm] | 29 |
Technika połączeń | M4/2Nm |
Moment dokręcenia [Nm] | 15 |
Moment gnący [Nm] | 35 |
nr EAN | 4029416125981 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa J5711028 HERTH+BUSS JAKOPARTS
CITROËN | 5960 68 | |
CITROËN | 5960 69 | |
CITROËN | 5960 F6 | |
CITROËN | 5962 2Y | |
CITROËN | 5962 2Z | |
CITROËN | 5962 W2 | |
CITROËN | 5962 W3 | |
FIAT | 9631658980 | |
FIAT | 9651029880 | |
NISSAN | 11065-6F900 | |
NISSAN | 11065-6F90A | |
PEUGEOT | 5960 68 | |
PEUGEOT | 5960 69 | |
PEUGEOT | 5960 F6 | |
PEUGEOT | 5962 2Y | |
PEUGEOT | 5962 2Z | |
PEUGEOT | 5962 W2 | |
PEUGEOT | 5962 W3 | |
TOYOTA | SU001-00351 | |
TOYOTA | SU001-00714 |
Zastosowanie Świeca żarowa J5711028 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.