Długość [mm] | 89 |
Głębokość zabudowy [mm] | 29,5 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 10 |
Napięcie [V] | 11 |
Ciężar [kg] | 0,031 |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
nr EAN | 5050063318197 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa ADT31819 BLUE PRINT
CITROËN | 16 104 290 80 | |
CITROËN | 5960.68 | |
CITROËN | 5960.69 | |
CITROËN | 5960.F6 | |
CITROËN | 5962.2Y | |
CITROËN | 5962.2Z | |
CITROËN | 5962.W2 | |
CITROËN | 5962.W3 | |
CITROËN | E161004 | |
FIAT | 9631658980 | |
FIAT | 9651029880 | |
NISSAN | 11065-6F900 | |
PEUGEOT | 16 104 290 80 | |
PEUGEOT | 5960.68 | |
PEUGEOT | 5960.69 | |
PEUGEOT | 5960.F6 | |
PEUGEOT | 5962.2Y | |
PEUGEOT | 5962.2Z | |
PEUGEOT | 5962.W2 | |
PEUGEOT | 5962.W3 | |
PEUGEOT | E161004 | |
TOYOTA | SU001-00351 | |
LEXUS | SU001-00351 | |
LEXUS | SU001-00714 |
Zastosowanie Świeca żarowa ADT31819 BLUE PRINT w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.
Historia firmy Blue Print sięga 1994 roku, kiedy to została założona w Japonii jako oddział koncernu TAD Group. W ciągu kilku lat firma stała się wiodącym producentem części samochodowych na rynku japońskim, a wkrótce rozszerzyła swoją działalność na inne rynki azjatyckie oraz europejskie.
Obecnie Blue Print posiada fabryki i centra dystrybucyjne w wielu krajach na całym świecie, w tym w Japonii, Chinach, Wielkiej Brytanii, Czechach i na Słowacji. Firma oferuje szeroki zakres produktów, w tym części do silników, zawieszenia, układów hamulcowych, układów kierowniczych, systemów wydechowych, układów chłodzenia, układów elektrycznych i wiele innych.