Strona zabudowy | Oś przednia | |
dla numeru PR | 1LB | |
dla numeru artykułu | LX0210 | |
Numer WVA | 21624 | |
System hamulcowy | Continental | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia | |
Długość [mm] | 156 | |
Długość 2 [mm] | 156 | |
Wysokość [mm] | 74 | |
Wysokość 2 [mm] | 74 | |
Grubość 1 [mm] | 20 | |
Grubość 2 [mm] | 20 | |
nr EAN | 5012759085721 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet LP1407 DELPHI
AUDI | 1J0 698 151L | |
AUDI | 3A0 615 116A | |
AUDI | 3A0 615 116B | |
AUDI | 4D0698151A | |
AUDI | 4D0698151AD | |
AUDI | 4D0698151C | |
AUDI | 8D0 615 116B | |
AUDI | 8D0 615 116D | |
AUDI | 8D0 698 151A | |
AUDI | 8D0 698 151C | |
AUDI | 8D0 698 151F | |
AUDI | 8N0698151 | |
SEAT | 1J0 698 151L | |
SEAT | 3A0 615 116A | |
SEAT | 3A0 615 116B | |
SEAT | 3A0 698 151A | |
SEAT | 7M0698151 | |
SEAT | 8N0 698 151 | |
SKODA | 1J0 698 151L | |
SKODA | 3A0 698 151A | |
SKODA | 8N0 698 151 | |
VOLKSWAGEN | 1J0 698 151L | |
VOLKSWAGEN | 3A0 615 116A | |
VOLKSWAGEN | 3A0 615 116B | |
VOLKSWAGEN | 3A0 698 151 | |
VOLKSWAGEN | 3A0 698 151A | |
VOLKSWAGEN | 4D0 698 151A | |
VOLKSWAGEN | 7M0 698 151 | |
VOLKSWAGEN | 7M0 698 151A | |
VOLKSWAGEN | 7M0 698 151B | |
VOLKSWAGEN | 8D0 615 116B | |
VOLKSWAGEN | 8D0 615 116D | |
VOLKSWAGEN | 8D0 698 151A | |
VOLKSWAGEN | 8D0 698 151C | |
VOLKSWAGEN | 8D0 698 151F | |
VOLKSWAGEN | 8N0 698 151 | |
VOLKSWAGEN | JZW698151P |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet LP1407 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet LP1407 DELPHI:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.