Numer WVA | 21305 | |
System hamulcowy | Continental | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | przygotowany dla wskaźnika zużycia | |
Długość [mm] | 62 | |
Długość 2 [mm] | 62 | |
Wysokość [mm] | 70 | |
Wysokość 2 [mm] | 70 | |
Grubość 1 [mm] | 15 | |
Grubość 2 [mm] | 15 | |
nr EAN | 5012759306352 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet LP841 DELPHI
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
0024200520, 0024201620, 0024204620, 0024208020, 0034203020, 0034204820, 0034204920, 0044201620, 0044209220, 0044209320, 2420162005, 3420302037, A0024200520, A0024201620, A002420162005, A0024201820, A0024204620, A0024208020, A0034203020, A003420302037, A0034204820, A0034204920, A0044201620, A0044209220
05143633AA, 5143633AA
CHRYSLER | 05143633AA | |
CHRYSLER | 5143633AA | |
MERCEDES-BENZ | 002 420 0520 | |
MERCEDES-BENZ | 002 420 1620 | |
MERCEDES-BENZ | 002 420 4620 | |
MERCEDES-BENZ | 002 420 8020 | |
MERCEDES-BENZ | 003 420 3020 | |
MERCEDES-BENZ | 003 420 4820 | |
MERCEDES-BENZ | 003 420 4920 | |
MERCEDES-BENZ | 004 420 1620 | |
MERCEDES-BENZ | 004 420 9220 | |
MERCEDES-BENZ | 0044209320 | |
MERCEDES-BENZ | 242 016 2005 | |
MERCEDES-BENZ | 342 030 2037 | |
MERCEDES-BENZ | A002 420 0520 | |
MERCEDES-BENZ | A002 420 1620 | |
MERCEDES-BENZ | A002 420 162005 | |
MERCEDES-BENZ | A002 420 1820 | |
MERCEDES-BENZ | A002 420 4620 | |
MERCEDES-BENZ | A002 420 8020 | |
MERCEDES-BENZ | A003 420 3020 | |
MERCEDES-BENZ | A003 420 302037 | |
MERCEDES-BENZ | A003 420 4820 | |
MERCEDES-BENZ | A003 420 4920 | |
MERCEDES-BENZ | A004 420 1620 | |
MERCEDES-BENZ | A004 420 9220 |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet LP841 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet LP841 DELPHI:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.