Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571722J-AS jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571722J-AS JURID

571722J-AS Klocki hamulcowe - komplet JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

571722J-AS

producent:

JURID

Strona zabudowy:Oś tylna
Jakość:OE
Oznaczenie kontrolne:R90 Homologated
Długość [mm]:61,8
Wersja:J-AS
Wysokość [mm]:69,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:bez dodatków
Grubość [mm]:16
Styk ostrzegawczy o zużyciu:przygotowany dla wskaznika zużycia
Numer WVA:21305
System hamulcowy:ATE

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571722J-AS JURID

KLOCKI HAM JURID 571722J-AS MERCEDES C215,CL600,E200-430 COMBI (W210),E220-320,E55AMG 96-00 16MM
numery OEM:
CHRYSLER      05143633AA
CHRYSLER      24200520
CHRYSLER      24201620
CHRYSLER      24204620
CHRYSLER      24208020
CHRYSLER      34203020
CHRYSLER      5143633AA
CHRYSLER      5143633AB
MERCEDES-BENZ      0024200520
MERCEDES-BENZ      0024201620
MERCEDES-BENZ      0024201820
MERCEDES-BENZ      0024204620
MERCEDES-BENZ      0024208020
MERCEDES-BENZ      0034203020
MERCEDES-BENZ      0034204820
MERCEDES-BENZ      0034204920
MERCEDES-BENZ      0044201620
MERCEDES-BENZ      0044209220
MERCEDES-BENZ      24200520
MERCEDES-BENZ      24204620
MERCEDES-BENZ      A0024201620
MERCEDES-BENZ      A0024201820
MERCEDES-BENZ      A0024204620
MERCEDES-BENZ      A0024208020
MERCEDES-BENZ      A0034203020
MERCEDES-BENZ      A0034204820
MERCEDES-BENZ      A0034204920
MERCEDES-BENZ      A004420922041
SMART      A0024208020
SMART      A0034203020

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571722J-AS JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.