Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 2 |
Masa [g] | 88 |
nr EAN | 8717613018439 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Universal fit DOX-0123 DENSO
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
7700860246
MD129183, MD131229, MD147878, MD148687, MD148738, MD149888, MD150608, MD150609, MD154365, MD160578, MD163530, MD166841, MD171047, MD173005, MD174677, MD176183, MD176245, MD176884, MD178294, MD191064, MD194702, MD194704, MD198841, MD302761, MD312465, MD313045, MD319021, MD326168
MITSUBISHI | MD129183 | |
MITSUBISHI | MD131229 | |
MITSUBISHI | MD147878 | |
MITSUBISHI | MD148687 | |
MITSUBISHI | MD148738 | |
MITSUBISHI | MD149888 | |
MITSUBISHI | MD150608 | |
MITSUBISHI | MD150609 | |
MITSUBISHI | MD154365 | |
MITSUBISHI | MD160578 | |
MITSUBISHI | MD163530 | |
MITSUBISHI | MD166841 | |
MITSUBISHI | MD171047 | |
MITSUBISHI | MD173005 | |
MITSUBISHI | MD174677 | |
MITSUBISHI | MD176183 | |
MITSUBISHI | MD176245 | |
MITSUBISHI | MD176884 | |
MITSUBISHI | MD178294 | |
MITSUBISHI | MD191064 | |
MITSUBISHI | MD194702 | |
MITSUBISHI | MD194704 | |
MITSUBISHI | MD198841 | |
MITSUBISHI | MD302761 | |
MITSUBISHI | MD312465 | |
MITSUBISHI | MD313045 | |
MITSUBISHI | MD319021 | |
MITSUBISHI | MD326168 | |
OPEL | 96253546 | |
OPEL | 96335926 | |
OPEL | 96377500 | |
OPEL | D96253546 | |
OPEL | D96335926 | |
RENAULT | 7700860246 | |
TOYOTA | 89465-16110 | |
TOYOTA | 89465-20420 | |
TOYOTA | 89465-33090 |
Zastosowanie Sonda lambda, Universal fit DOX-0123 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Universal fit DOX-0123 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.