Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 986 |
Ilość biegunów | 3 |
Masa [g] | 121 |
nr EAN | 8717613018019 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Direct Fit DOX-1351 DENSO
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
053906265
053906265
7619303, 7674048
3531400
AUDI | 053906265 | |
FIAT | 7619303 | |
FIAT | 7674048 | |
SEAT | 053906265 | |
SKODA | 053906265 | |
VOLVO | 3531400 | |
VOLKSWAGEN | 053906265 |
Zastosowanie Sonda lambda, Direct Fit DOX-1351 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Direct Fit DOX-1351 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.