Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 3113700 dri

zacisk hamulc. vw golf iii 91-97 lewy przód 3113700 DRI

3113700 zacisk hamulc. vw golf iii  91-97 lewy przód DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

3113700

producent:

DRI

(TRW 54mm) do tarcz 256x20mm VW GOLF III (1H1) 11/91-08/97 PASSAT Variant (3A5, 35I) 02/88-05/97 GOLF III Variant (1H5) 07/93-04/99 - AUDI 80 (8C, B4) 09/91-12/94 80 (89, 89Q, 8A, B3) 09/86-10/91
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
wentylowany
oś przednia, z lewej
przed osią
Ograniczenia producenta : GIR
Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 20
Średnica tłoka cylindra : 54
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 256

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. vw golf iii 91-97 lewy przód 3113700 DRI

Koszt kaucji: 79.34 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. vw golf iii 91-97 lewy przód 3113700 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI