Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 3163710 dri

zacisk hamulc. renault mascott 99- lewy przÓd 3163710 DRI

3163710 zacisk hamulc. renault mascott 99- lewy przÓd DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

3163710

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 3163710
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. RENAULT MASCOTT 99- LEWY PRZÓD
  • Opis
    • Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 290, Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 26, Ograniczenia producenta: BRE, oś przednia, z lewej, przed osią, Średnica tłoka cylindra: 52 wentylowany, zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 130,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 5001848129
    • Numer dostawcy: 3163710
  • Parametry:
    • wentylowany
    • zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
    • oś przednia, z lewej
    • przed osią
    • Ograniczenia producenta : BRE
    • Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 26
    • Średnica tłoka cylindra : 52
    • Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 290
    • Ciężar netto [kg] : 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. renault mascott 99- lewy przÓd 3163710 DRI

Koszt kaucji: 159.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
RENAULT      5001848129
RENAULT      5001867385
RENAULT      5001867468
RENAULT      5001874366

Zastosowanie zacisk hamulc. renault mascott 99- lewy przÓd 3163710 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI