Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 3296110 dri

zacisk hamulc. fiat ducato 06- prawy przÓd 3296110 DRI

3296110 zacisk hamulc. fiat ducato 06- prawy przÓd DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

3296110

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 3296110
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. FIAT DUCATO 06- PRAWY PRZÓD
  • Opis
    • (BREMBO 46/52mm)
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 150,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 4401J9
    • Numer dostawcy: 3296110
  • Parametry:
    • zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pieść (2-tłoczkowy)
    • oś przednia, z prawej
    • przed osią
    • Ograniczenia producenta : BRE
    • Średnica 1/Średnica 2 [mm] : 46/52
    • Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] : 28
    • Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 280
    • Dla pojazdów z dopuszczalną masą całkowitą [t] : 3500
    • Ciężar netto [kg] : 4,76

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. fiat ducato 06- prawy przÓd 3296110 DRI

Koszt kaucji: 184.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
CITROËN      1607876380
FIAT      51885309
FIAT      71793165
FIAT      71793166
FIAT      71793167
FIAT      735353857
FIAT      77364049
FIAT      77365977
PEUGEOT      1607876380
PEUGEOT      4401J9
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. fiat ducato 06- prawy przÓd 3296110 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI