Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 4114900 dri

zacisk hamulc. vw golf iv variant 99-06 lt 4114900 DRI

4114900 zacisk hamulc. vw golf iv variant 99-06 lt DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

4114900

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 4114900
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. VW GOLF IV VARIANT 99-06 LT
  • Opis
    • (TRW 41mm) VW GOLF IV Variant (1J5) 05/99- - SKODA OCTAVIA Combi (1U5) 07/98- OCTAVIA (1U2) 09/96- - VW BORA (1J2) 10/98-05/05
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 148,75
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 1J0615423B
    • Numer dostawcy: 4114900
  • Parametry:
    • pełny
    • zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
    • oś tylna strona lewa
    • za osią
    • Ograniczenia producenta : GIR
    • Ograniczenia producenta : LUC
    • Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 10
    • Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 9
    • Średnica tłoka cylindra : 41
    • Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 232
    • ID przewodu : 6 mm
    • Ciężar netto [kg] : 1,4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. vw golf iv variant 99-06 lt 4114900 DRI

Koszt kaucji: 185.12 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
AUDI      8N0615423A
SEAT      1J0615423B
SKODA      8N0615423A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. vw golf iv variant 99-06 lt 4114900 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI