Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 4181200 dri

zacisk hamulc. renault master ii 00-10 lt 4181200 DRI

4181200 zacisk hamulc. renault master ii 00-10 lt DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

4181200

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 4181200
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. RENAULT MASTER II 00-10 LT
  • Opis
    • (BOSCH 42mm) OPEL Movano 04- tył lewy
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 200,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 7701206754
    • Numer dostawcy: 4181200
  • Parametry:
    • pełny
    • zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
    • oś tylna strona lewa
    • przed osią
    • Ograniczenia producenta : BOS
    • Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 12
    • Średnica tłoka cylindra : 42
    • Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 305
    • Ciężar netto [kg] : 3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. renault master ii 00-10 lt 4181200 DRI

Koszt kaucji: 246.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
NISSAN      44011-00QAA
NISSAN      44011-00QAB
OPEL      4403459
OPEL      4405539
OPEL      5542259
OPEL      9111459
OPEL      9121372
OPEL      93173311
RENAULT      7701206754
RENAULT      7701208036
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. renault master ii 00-10 lt 4181200 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI