Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 4187100 dri

zacisk hamulc. opel astra g 01-04 lt 4187100 DRI

4187100 zacisk hamulc. opel astra g 01-04 lt DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

4187100

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 4187100
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. OPEL ASTRA G 01-04 LT
  • Opis
    • (TRW 38mm) OPEL ZAFIRA (F75_) 04/99- MERIVA 05/03-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 182,75
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 542467
    • Numer dostawcy: 4187100
  • Parametry:
    • pełny
    • zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
    • 2002
    • oś tylna strona lewa
    • za osią
    • Ograniczenia producenta : LUC
    • Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 10
    • Średnica tłoka cylindra : 38
    • Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 264
    • Ciężar netto [kg] : 1,4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. opel astra g 01-04 lt 4187100 DRI

Koszt kaucji: 227.43 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
OPEL      1605078
OPEL      1605116
OPEL      1605119
OPEL      1605971
OPEL      542047
OPEL      542467
OPEL      5542275
OPEL      93146084
OPEL      93170606
OPEL      93175250
OPEL      93176084
OPEL      93176623
VAUXHALL      93170606
VAUXHALL      93175250
VAUXHALL      93176623
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. opel astra g 01-04 lt 4187100 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI