Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 4187400 dri

zacisk hamulc. skoda octavia 04- lt 4187400 DRI

4187400 zacisk hamulc. skoda octavia 04- lt DRI
210.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

4187400

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 4187400
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. SKODA OCTAVIA 04- LT
  • Opis
    • (LUCAS 41mm) Audi A3 03- ,VW Touran 03-10 lewy tył
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 170,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 1K0615423
    • Numer dostawcy: 4187400
  • Parametry:
    • zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
    • wentylowany
    • oś tylna strona lewa
    • przed osią
    • Ograniczenia producenta : TRW
    • Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 12
    • Średnica tłoka cylindra : 41
    • Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 256
    • Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 260
    • Dla numeru PR : 1KE/1KF
    • Ciężar netto [kg] : 1,7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. skoda octavia 04- lt 4187400 DRI

Koszt kaucji: 211.56 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. skoda octavia 04- lt 4187400 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI