Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 4198110 dri

zacisk hamulc. citroen jumper 06- lewy tył 4198110 DRI

4198110 zacisk hamulc. citroen jumper  06- lewy tył DRI
155.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4198110

producent:

DRI

(BOSCH 48mm) Peugeot Boxer 06- lewy tył
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
oś tylna strona lewa
przed osią
Ograniczenia producenta : BOS
Średnica tłoka cylindra : 48
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] : 16
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 280
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 300

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. citroen jumper 06- lewy tył 4198110 DRI

Koszt kaucji: 253.87 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

zacisk hamulc. citroen jumper 06- lewy tył 4198110 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE zacisk hamulc. citroen jumper 06- lewy tył 4198110 producenta DRI

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. citroen jumper 06- lewy tył 4198110 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI