Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Lancia YPSILON (843_) 1.3 D Multijet (843.AXE11, 843.AXE1A) (2006.09-2011.12) 90km » 4210700 dri
wybrany samochód: 
Lancia Ypsilon (843_) 1.3 D Multijet (843.axe11, 843.axe1a) (2006.09-2011.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

zacisk hamulc. alfa romeo 166 98-07 prawy tył 4210700 DRI

174.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4210700

producent:

DRI

(LUCAS 38mm) Alfa Romeo 156 97-02
pełny
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
oś tylna strona prawa
przed osią
Ograniczenia producenta : LUC
Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 11
Średnica tłoka cylindra : 38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. alfa romeo 166 98-07 prawy tył 4210700 DRI

Koszt kaucji: 227.43 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. alfa romeo 166 98-07 prawy tył 4210700 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI