Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 4233610 dri

zacisk hamulc. renault megane ii 02-08 pt 4233610 DRI

4233610 zacisk hamulc. renault megane ii 02-08 pt DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

4233610

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 4233610
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. RENAULT MEGANE II 02-08 PT
  • Opis
    • (LUCAS 34mm)
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 140,25
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 7701207694
    • Numer dostawcy: 4233610
  • Parametry:
    • pełny
    • zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
    • oś tylna strona prawa
    • za osią
    • Ograniczenia producenta : TRW
    • Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 8
    • Średnica tłoka cylindra : 34
    • Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 240
    • Ciężar netto [kg] : 1,3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. renault megane ii 02-08 pt 4233610 DRI

Koszt kaucji: 174.54 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
NISSAN      44001-8805R
RENAULT      32056363
RENAULT      440119906R
RENAULT      7701207694
RENAULT      7701208128
RENAULT      7711135737
RENAULT      8253031
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. renault megane ii 02-08 pt 4233610 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI