Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) FM 370 (2003.04-2009.11) 105km » 4271700 dri
wybrany samochód: 
Volkswagen Multivan T5 (7hm, 7hn, 7hf, 7ef, 7em, 7en) Fm 370 (2003.04-2009.11) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

zacisk hamulc. honda accord 98- prawy tył 4271700 DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

4271700

producent:

DRI

(TRW 38mm)
pełny
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
oś tylna strona prawa
za osią
Ograniczenia producenta : LUC
Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 10
Średnica tłoka cylindra : 38
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 260

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. honda accord 98- prawy tył 4271700 DRI

Koszt kaucji: 238.01 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. honda accord 98- prawy tył 4271700 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI