Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 4299210 dri

zacisk hamulc. opel zafira 05- pt 4299210 DRI

4299210 zacisk hamulc. opel zafira 05- pt DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

4299210

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 4299210
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. OPEL ZAFIRA 05- PT
  • Opis
    • ZACISK HAMULC. OPEL ZAFIRA 05- PT
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 204,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 5542452
    • Numer dostawcy: 4299210
  • Parametry:
    • zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
    • oś tylna strona prawa
    • za osią
    • Średnica tłoka cylindra : 41
    • Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] : 10
    • Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 264
    • Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 278
    • Ciężar netto [kg] : 1,64

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. opel zafira 05- pt 4299210 DRI

Koszt kaucji: 253.87 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

zacisk hamulc. opel zafira 05- pt 4299210 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE zacisk hamulc. opel zafira 05- pt 4299210 producenta DRI

OPEL

4193183697, 93183697

numery OEM:
OPEL      4193183697
OPEL      93183697
VAUXHALL      4193183697
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. opel zafira 05- pt 4299210 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI