Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 711520049 dri

przekŁadnia kierownicza audi a6 97- 711520049 DRI

711520049 przekŁadnia kierownicza audi a6 97- DRI
921.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

711520049

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 711520049
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA AUDI A6 97-
  • Opis
    • ze wspomaganiem AUDI A6
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 750,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Ilość w opakowaniu = 1
    • Zamiennik: 4B1422052
    • Numer dostawcy: 711520049
  • Parametry:
    • hydrauliczny
    • Ograniczenia producenta : ZF
    • Długość [mm] : 1065
    • Ciężar netto [kg] : 7,7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przekŁadnia kierownicza audi a6 97- 711520049 DRI

Koszt kaucji: 922.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

przekŁadnia kierownicza audi a6 97- 711520049 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE przekŁadnia kierownicza audi a6 97- 711520049 producenta DRI

AUDI

4B1422052, 4B1422052D, 4B1422052DX, 4B1422052S, 4B1422052SX, 4B1422052X, 4B1422066D, 4B1422066E, 4B1422066F

numery OEM:
AUDI      4B1422052
AUDI      4B1422052D
AUDI      4B1422052DX
AUDI      4B1422052S
AUDI      4B1422052SX
AUDI      4B1422052X
AUDI      4B1422066D
AUDI      4B1422066E
AUDI      4B1422066F

Zastosowanie przekŁadnia kierownicza audi a6 97- 711520049 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI