Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 715520184 dri

pompa wspomagania renault master 98- 715520184 DRI

715520184 pompa wspomagania renault master 98- DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

715520184

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 715520184
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
  • Nazwa
    • POMPA WSPOMAGANIA RENAULT MASTER 98-
  • Opis
    • RENAULT MASTER , OPEL MOVANO , VIVARO (J7/F7) 1,9DI /DTI - z kołem pasowym. typ. SAGINAW do paska 5PK bez AC
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 330,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 8200024778
    • Numer dostawcy: 715520184
  • Parametry:
    • hydrauliczny
    • Ograniczenia producenta : Saginaw
    • dla pojazdów bez klimatyzacji
    • Ilość żeber : 5
    • Koło pasowe o śr. [mm] : 125
    • Ciężar netto [kg] : 1,84

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania renault master 98- 715520184 DRI

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
OPEL      26081335
OPEL      4405479
OPEL      91166807
RENAULT      8200024738
RENAULT      8200024778
RENAULT      8200112299
RENAULT      8200113599

Zastosowanie pompa wspomagania renault master 98- 715520184 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI