Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 715520652 dri

pompa wspomagania renault clio 00- 715520652 DRI

715520652 pompa wspomagania renault clio 00- DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

715520652

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 715520652
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
  • Nazwa
    • POMPA WSPOMAGANIA RENAULT CLIO 00-
  • Opis
    • POMPA WSPOMAGANIA RENAULT CLIO 00-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 350,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Ilość w opakowaniu = 1
    • Zamiennik: 8200888500
    • Numer dostawcy: 715520652
  • Parametry:
    • hydrauliczny
    • Ciężar netto [kg] : 2,88

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania renault clio 00- 715520652 DRI

Koszt kaucji: 430.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
RENAULT      7700419117
RENAULT      7700420305A
RENAULT      7700431283
RENAULT      8200711390
RENAULT      8200888500
RENAULT      8200888505
DACIA      491100071R
DACIA      491101206R
DACIA      491103569R
DACIA      491108694R
DACIA      491109998R

Zastosowanie pompa wspomagania renault clio 00- 715520652 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI