Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0105 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0105 MAXGEAR

48-0105 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
289.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2128

numer części:

48-0105

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 100
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5901619508329

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0105 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKŁ. KIER. RENAULT MEGANE 1,4-1,6 16V 99- 100BAR (Z PIASTĽ - KOŁO NA 3 ŒRUBY)
numery OEM:
RENAULT      491100219R
RENAULT      491106408R
RENAULT      491108814R
RENAULT      77 00 840 805C
RENAULT      7700840105
RENAULT      8200711377
RENAULT      8200888510
DACIA      491100219R
DACIA      491106408R
DACIA      491108814R
zamienniki:
53911
brak
SPIDAN
53921
brak
SPIDAN
53948
brak
SPIDAN
54172
brak
SPIDAN
HP-411
brak
OPTIMAL
8200888510
brak
RENAULT
DSP0652
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0105 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.