Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 715521377 dri

pompa wspomagania mercedes w204 07-, c207 09- 715521377 DRI

715521377 pompa wspomagania mercedes w204 07-, c207 09- DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

715521377

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 715521377
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
  • Nazwa
    • POMPA WSPOMAGANIA MERCEDES W204 07-, C207 09-
  • Opis
    • POMPA WSPOMAGANIA MERCEDES W204 07-, C207 09-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 350,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 0054668201
    • Numer dostawcy: 715521377
  • Parametry:
    • hydrauliczny
    • Ograniczenia producenta : Mouting thread rear
    • Ograniczenia producenta : Prepared for sensor
    • Gwint łączący : Push in
    • Ilość żeber : 6
    • Koło pasowe o śr. [mm] : 125
    • Dla producentów przekładni kierowniczych : ZF
    • Ciężar netto [kg] : 2,15

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania mercedes w204 07-, c207 09- 715521377 DRI

Koszt kaucji: 430.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0054668201
MERCEDES-BENZ      0064666801
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie pompa wspomagania mercedes w204 07-, c207 09- 715521377 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI