Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Alfa Romeo 159 Sportwagon (939_) 2.0 JTDM (939BXP1B) (2009.07-2011.11) 170km » 17.0.85 eberspächer
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 159 Sportwagon (939_) 2.0 Jtdm (939bxp1b) (2009.07-2011.11) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik środkowy 17.0.85 EBERSPÄCHER

17.0.85 Tłumik środkowy EBERSPÄCHER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

17.0.85

producent:

EBERSPÄCHER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Strona zabudowyw środku
Ciężar [kg]11,2
Długość [mm]1460
nr EAN4030813079593


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik środkowy 17.0.85 EBERSPÄCHER

Tłumik układu wydechowego środkowy RENAULT ESPACE III 2.0 10.98-10.02
numery OEM:
RENAULT      60 25 312 616

Zastosowanie Tłumik środkowy 17.0.85 EBERSPÄCHER w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.