Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mercedes-benz SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (B907, B910) 417 CDI (910.143) (2024-???) 170km » 41.302.80 eberspächer
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4-t Platforma / Podwozie (b907, B910) 417 Cdi (910.143) (2024-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik środkowy 41.302.80 EBERSPÄCHER

41.302.80 Tłumik środkowy EBERSPÄCHER

    Ocena:
numer części:

41.302.80

dostawca:

EBERSPÄCHER

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]5,4
Długość [mm]1630
nr EAN4030813113457
Status produktu: Normalny


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik środkowy 41.302.80 EBERSPÄCHER

Tłumik układu wydechowego środek HONDA JAZZ II 1.2/1.3 03.02-07.08
numery OEM:
HONDA      18220-SAA-003

Zastosowanie Tłumik środkowy 41.302.80 EBERSPÄCHER w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.