Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford TRANSIT CONNECT nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.5 EcoBlue (2018.05-???) 101km » 47.800.80 eberspächer
wybrany samochód: 
Ford Transit Connect Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.5 Ecoblue (2018.05-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik środkowy 47.800.80 EBERSPÄCHER

47.800.80 Tłumik środkowy EBERSPÄCHER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

47.800.80

producent:

EBERSPÄCHER

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1470
Ciężar [kg]13,2
rura Ø [mm]60
nr EAN4030813117967


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik środkowy 47.800.80 EBERSPÄCHER

Tłumik układu wydechowego środkowy TOYOTA LAND CRUISER 90 3.0D 08.00-08.02
numery OEM:
TOYOTA      17403-67060

Zastosowanie Tłumik środkowy 47.800.80 EBERSPÄCHER w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.