Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 15-0164 elstock

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0164 ELSTOCK

15-0164 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

15-0164

producent:

ELSTOCK

Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Ograniczenia producenta With hub
Ograniczenia producenta Hub Height 96mm
Ciśnienie [bar] 130
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zbiornikiem
Ciężar netto [kg] 2
nr EAN 5704651054096

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0164 ELSTOCK

Koszt kaucji: 29.21 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. BMW E39 DIESEL

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0164 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0164 producenta ELSTOCK

BMW

1095155, 1095748, 32411095155, 32411095748, 32411095749, 32413405196, 32413413807, 32413450765, 32413450766, 32416750938, 32416754172, 32416756575, 32416756930, 32416757465, 32416761876, 6750938, 6754172, 6756575, 6757465, 6761876

numery OEM:
BMW      1095155
BMW      1095748
BMW      32411095155
BMW      32411095748
BMW      32411095749
BMW      32413405196
BMW      32413413807
BMW      32413450765
BMW      32413450766
BMW      32416750938
BMW      32416754172
BMW      32416756575
BMW      32416756930
BMW      32416757465
BMW      32416761876
BMW      6750938
BMW      6754172
BMW      6756575
BMW      6757465
BMW      6761876
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0164 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0164 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.