Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0125 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0125 ELSTOCK

51-0125 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
792.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0125

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta ZEXEL
Ø koła pasowego [mm] 119
Liczba rowków 6
Ilość oleju [ml] 180
Czynnik chłodniczy R 134a
Liczba otworów do mocowania 4
Ciężar netto [kg] 7,2
nr EAN 5704651056007

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0125 ELSTOCK

Koszt kaucji: 247.23 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VOLVO S60 I, S80 I, V70 II, XC70 I 2.0-3.0 05.98-04.10

Kompresor, klimatyzacja 51-0125 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-0125 producenta ELSTOCK

VOLVO

8600889, 8601633, 8602278, 8602621, 8684286, 9166103, 9166109, 9171996

numery OEM:
VOLVO      8600889
VOLVO      8601633
VOLVO      8602278
VOLVO      8602621
VOLVO      8684286
VOLVO      9166103
VOLVO      9166109
VOLVO      9171996
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0125 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.