Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0649 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0649 ELSTOCK

51-0649 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

    Ocena:
numer części:

51-0649

dostawca:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta DENSO 7SEU17C
Ø koła pasowego [mm] 110
Liczba rowków 6
Ilość oleju [ml] 180
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania 3
Ciężar netto [kg] 5,3
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 5704651394956

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0649 ELSTOCK

Koszt kaucji: 611.95 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW 1 (E81), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67), Z4 (E89) 2.5-4.8 07.03-12.11
numery OEM:
BMW      64509174803
BMW      64526918753
BMW      64526932176
BMW      6452693317405
BMW      64526956715
BMW      64526956716
BMW      64529174803
BMW      6918753
BMW      6956715
BMW      6956716
BMW      9174803
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0649 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.