Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-1068 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-1068 ELSTOCK

51-1068 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

51-1068

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta MITSUBISHI QS90
Ø koła pasowego [mm] 95
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46 YF
Ilość oleju [ml] 70
Czynnik chłodniczy R 134a
Czynnik chłodniczy R 1234yf
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
ID sprzęgła WITHOUT REAR SENSOR
Ciężar netto [kg] 4,2
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
dla numeru producenta AKT200A413
nr EAN 5704651611343

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1068 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.61 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CHEVROLET AVEO, OPEL ADAM, MOKKA / MOKKA X 1.4/1.4LPG/1.7D 06.12-

Kompresor, klimatyzacja 51-1068 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-1068 producenta ELSTOCK

OPEL

1618508, 39040231, 42407877

numery OEM:
MITSUBISHI      AKT200A413
MITSUBISHI      AKT200A431G
MITSUBISHI      AKT200A432
MITSUBISHI      AKT200A432F
MITSUBISHI      AKT200A432G
MITSUBISHI      AKT200A438G
OPEL      1618508
OPEL      39040231
OPEL      42407877
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1068 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.