Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-1158 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-1158 ELSTOCK

51-1158 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

51-1158

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta SANDEN PXE 16
Ø koła pasowego [mm] 110
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46 YF
Ilość oleju [ml] 60
Czynnik chłodniczy R 134a
Czynnik chłodniczy R 1234yf
ID sprzęgła DIRECT DRIVE
Ciężar netto [kg] 4,9
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
nr EAN 5704651610292

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1158 ELSTOCK

Koszt kaucji: 309.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MAN TGE, SEAT ALHAMBRA, VW CALIFORNIA T6 CAMPER, CRAFTER, JETTA IV, MULTIVAN T6, SHARAN, TRANSPORTER T6, TRANSPORTER T6 / CARAVELLE T6 1.4/2.0/2.0D 10.10-

Kompresor, klimatyzacja 51-1158 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-1158 producenta ELSTOCK

VOLKSWAGEN

7E0816803B, 7E0816803F, 7E0816803G, 7E0816803H, 7E0820803M, 7E0820803T, 7E0820808A, 7N0816803B, 7N0816803D

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0816803B
VOLKSWAGEN      7E0816803F
VOLKSWAGEN      7E0816803G
VOLKSWAGEN      7E0816803H
VOLKSWAGEN      7E0820803M
VOLKSWAGEN      7E0820803T
VOLKSWAGEN      7E0820808A
VOLKSWAGEN      7N0816803B
VOLKSWAGEN      7N0816803D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1158 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.