Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-1159 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-1159 ELSTOCK

51-1159 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

51-1159

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta Denso 7SAS17C
Ø koła pasowego [mm] 110
Liczba rowków 7
Olej do sprężarki PAG 46 YF
Ilość oleju [ml] 110
Czynnik chłodniczy R 1234yf
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
ID sprzęgła Electromagnetic
Ciężar netto [kg] 6,2
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
nr EAN 5704651610285

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1159 ELSTOCK

Koszt kaucji: 210.08 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES GLE (C292), GLE (W166), GLS (X166), S (W222, V222, X222) 3.0D 05.13-10.19
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0008307200
MERCEDES-BENZ      A0008307200
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1159 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.