Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-1242 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-1242 ELSTOCK

51-1242 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

51-1242

producent:

ELSTOCK

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprzęgłem elektromagnetycznym
Ograniczenia producenta Sanden PXC14
Ograniczenia producenta Denso 6SAS14C
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 115
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46 YF
Ilość oleju [ml] 80
Czynnik chłodniczy R 134a
Czynnik chłodniczy R 1234yf
ID sprzęgła Electromagnetic
Ciężar netto [kg] 5,9
nr EAN 5704651609111

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1242 ELSTOCK

Koszt kaucji: 210.08 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W177), B SPORTS TOURER (W247), CLA (C118), CLA SHOOTING BRAKE (X118) 1.5D 03.18-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0008306202
MERCEDES-BENZ      A0008306202
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1242 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.